onsdag 29. januar 2014

Få fin fasong på alpeluen!


Som jeg lovet i det forrige innlegget her, skal jeg vise dere hvordan man får en fin fasong på en strikket alpelue!
1. Press luen lett, med et fuktig klede!
2. Putt en passelig stor middagstallerken inni luen med bunnen opp, og plasér luen på midten!
3. Sett tallerkenen opp på et Norgesglass e.l. slik at kanten får henge fritt!
4. Dusj med vann, slik at den blir godt fuktet, og la tørke!
Nå har luen fått en fin kant, og klassisk alpeluefasong!
Vil du ha en mykere kant, så dusj lett, klem til luen i fasong, og la tørke!
 
Med ønske om en fin vinterdag!
 
Klem Cathrine

3 kommentarer:

  1. Hei og God formiddag;)
    Så supersmart;) Takk for tipset, det skal jeg prøve.

    Finfin dag til deg;)
    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Er så herlig med dere som deler smarte ideer. Kommer alltid noen til nytte.
    Ha en finfin dag.

    SvarSlett
  3. Direkte stilig!!!
    Ha en fin slutt på januar, klem fra mæ;)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!