tirsdag 15. april 2014

Påskens søte kaker!

Litt søtt må man unne seg i påsken, med vekt på litt, som jeg sier til Bygårdsmannen! Det gjelder jo å ha den rette balansen mellom søtt og sunt, ikke sant?
Akkurat som det gjelder å ha den rett balansen mellom hverdag og fest!
Så disse få påskedagene koser vi oss, og lar oss friste! Av bl.a. mormors gamle kopper med søte munnfuller,
eller sitron muffins med søte overraskelser! Se oppskriftene her!
Og vil man lage én stor, søt fristelse, så er denne marengskaken mer enn en munnfull! Se oppskrift her!
Men da tror jeg nesten at resten av påskegodteriet pent får vente til Påskeaften!

2 kommentarer:

  1. Flott og kreativt innlegg med masse påskeinspirasjon både for øye og gane.

    Riktig god påske!

    SvarSlett
  2. Så mye godt! Og for noen herlige påskekyllinger :)
    Grunnen til at jeg spurte om bildet, var bare for at jeg bor på Svullrya, og det så ut som det var derifra :)
    Håper du får en fantastisk påske, kos deg :)
    Klem Nina

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!