lørdag 2. mai 2015

Hvem vant Garneglede i Rosendal?

Jeg har gledet meg til å gi bort denne flotte boken til 1 av dere! Helst skulle jeg hatt 10 bøker å gi bort!
Men dessverre måtte Mr. Random - som alltid lar tilfeldighetene råde - trekke kun 1 heldig vinner!
Jeg skrev om Garnglede i Rosendal (Cappelen Damm) av Turid Lindeland her, og viste dere sofaputen som jeg selv har strikker etter mønster i boken her!
Og jeg kan visst ikke gjenta for ofte hvor vakker boken er, med nydelige bilder, strikkeoppskrifter, matoppskrifter og inspirasjon!
Men nå skal jeg ikke holde dere på pinebenken lenger! For den som vant er...
Lisbeth med bloggen Lisbeth sin side! Gratulerer så mye!
Og til alle dere andre som deltok i trekningen sier jeg bedre lykke neste gang!
Og som trøstepremien har jeg  et DIY tips fra Rosendal Turisthotells egen blogg: Lage fine lykter til hagen - se her!
Med ønske om en flott mai-helg!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer til den heldige vinneren!

    God helg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Gratulerer deg Lisbeth - vakker boken.
    Ha en god langhelg Cathrine. Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. For en flott bok, heldig den som vant :)
    Gratulerer!
    Hilsen fra Anette

    SvarSlett
  4. Gratulerer til den heldige vinneren! Boka er knall fin :)

    SvarSlett
  5. Ops jeg bel litt stt ut. Jeg VANT jo den flotte boka.
    Nå gleder jeg meg veldig til å få den hjem så jeg kan begynne og se på den.
    Tusen takk til random som var så snill og trekke meg og takk til deg Cathrine som ga meg muligheten til å vinne den flotte boka.
    Ha ne flott dag og en ny fin kreativ uke.

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!