lørdag 19. desember 2015

Retro julepynt på kjøkkenet!

Da har julepyntingen  begynt for alvor, og på kjøkkenet har gamle duker og julenisser tatt plass!
Som jeg fortalte i innlegget her, har jeg kjøpte noen retro julebilder, som minner meg veldig om min barndoms jul på 1960-tallet!
Dette ble kjøpt hos Återvinsten i november.
Mens rett før jul kom jeg over dette bildet hos Røda Korsets Kupan som har fått plass på veggen inn til spiskammeret!
Motivet passer så godt der, synes jeg, med de to nissene som forsyner seg på stabburet!
I tallerkenhyllen har det kommet opp en julesokk, juleflatbrød fra en god venninne, og en julenisse med vogn fra 1960-tallet!
Den blå taburetten har fått en ny plass her, hvor grøtfatet til nissen står klart!
Mens den grønne bordet har plass til melkespannet, og rådyret, som har fått julesløyfe på!

Med ønske om en
 god 4. helg i advent!

2 kommentarer:

  1. Ja her var det mye retro julepynt.... God adventshelg til deg også.

    SvarSlett
  2. Sååå koselig med julepynt av dette slaget. Mye flottere enn syngede, glitrende julenisser. Riktig god jul til deg!

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!