tirsdag 19. januar 2016

Cathrines gjenbruks favoritter - Masvotorvet Bruktmarked i Østfold!

Ved Rygge senter i Østfold, like ved Moss, har vi en favoritt gjenbruksbutikk som vi ofte besøker!
Det er Masvotorvet Bruktmarked, som har et variert utvalg og hyggelige priser!
Her finner du møbler, antikviteter, klær, interiør, bøker og ting og tang! 
Som dette gamle vaskesettet til kr. 225,- 
Eller glass og krystall!
En retro kjøkkenvekt kan også dukke opp,
såvel som gamle kaffekjeler og kjøkkenredskaper!
Dette gamle middagsserviset skulle jeg også gjerne hatt med hjem!
Masvotorvet Bruktmarked finner du her og på Facebook her
Masvotorvet Brukmarked i Rygge er en del av den populære Østfold-runden vår!

NB! Etter at dette ble skrevet, har Masvotorvet endret navn til Carlbergveien Bruktmarked. De har flyttet rett over veien og hit.
 

3 kommentarer:

  1. Eia, var jeg der!
    Da hadde jeg nok trengt å kjøpe et skap til å ha i.
    Det er så artig på slike gjenbruksbutikker. Kan gå i timesvis og bare se.....

    God tirsdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Ahhhh, det var en koselig spaseretur i bruktmarket her kjære Cathrine.
    Herlige Retro artikel. Kan veldig god tenker meg - interessant og spennende å se alt og lett å finne en eller annen skatt :-) God ønsdag deg. Klem fra Viola

    SvarSlett
  3. Herlig med sånne bruktbutikker! Elsker å lete etter skatter :)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!