onsdag 27. januar 2016

Torp med sjel og sjarme!

Det hender jeg blir sittende å drømme om et fint torp med sjel og sjarme!
Det er for så vidt ikke noe nytt! 
Og da går jeg gjerne inn på Hemnet og ser igjennom boligene som er til salgs, og drømmer meg bort!
Men som regel ligger drømmestedet for langt borte, det trenger en for omfattende rehabilitering, eller det er for dyrt!
Men en gang i mellom kommer man over stedet som har "alt", og da kiler det litt ekstra i magen!
Som da jeg oppdaget dette huset i Lundsbrunn i Götene hos Fastighetsbyrån - se her!
Det er riktignok ikke noe torp, men en 1900-talls villa med uthus, som det også ville vært en drøm å eie!
Huset er renovert etter alle kunstens regler, og har beholdt sin originalitet, samtidig som det har dagens standard!
Og selvsagt finner du en kakelovn i dette huset!
Så vel som gammel kjøkkeninnredning med de riktige fargene, og de riktig detaljene!
Det er lov til å drømme om å eie dette, ikke sant!
Budrunden pågår akkurat nå - se her! Alle bilder er lånt fra Fastighetsbyrån i Götene.

3 kommentarer:

  1. Hjelpes...det var jo bare lekkert. Tenke seg lukten av nystekte vafler, rabarbrasyltetøy og St.Hans...

    SvarSlett
  2. Ja, her går det an å drømme seg bort. For et sted!

    God onsdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett
  3. NYDELIG - og ser det er solgt... kanskje du kjøpte det ❥
    God helg, Cathrine!

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!