søndag 17. april 2016

Alt du trenger uten penger!

Det er utrolig hva du kan finne ved et liten søk på "Gi Bort" på finn.no! Her er det en gammel komfyr fra 50-tallet som gis bort!
"Gi Bort" på finn er en gullgruve hvis du er villig til å pusse opp og sette i stand brukt og gammelt! 
Som disse gamle speildørene - se her.
Eller en ekte retro kjøkkeninnredning! Se her.
Og en i lyseblått her!
Du får hele hus på gi bort, som dette tømmerhuset! Se her.
Det har fine detaljer,
og mye historie i veggene!
Men holder vi oss til skap og bord, senger og annet, gis disse gamle sengene bort - se her!
Og disse gamle stolene
gis bort sammen med en hel salong i bjerk - se her.
Og denne vakre spisestuen med flott skap gis bort her.
En skapkommode i solid heltre finner du her!
Og en gammel klesrulle her!
Eller hva med et vakkert klesskap? Se her.
Så her kan du altså skaffe deg det du trenger uten penger! Symaskinen finner du her.
Jeg tar forbehold om at tingene som er vist her ikke her gitt bort allerede.

4 kommentarer:

  1. Jipiiii jeg tar tømmerhuset og bor i Oppland og lære norsk bedre...
    So mange ting å holde fra å falle. Jeg håpper at mange interessenter.
    God søndag Cathrine. Stor klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Nikker gjenkjennende til to av kakeboksene. Mor hadde maken. Mye fint du har funnet på gi-bort! Klesrulla og skapkommoden er mine favoritter.

    Fortsatt god søndag!

    Klem

    SvarSlett
  3. Kjøpte meg to blomsterkrukker i dag på Finn..litt mer å velge i dere sørpå, men fins mye her også ja:)
    God ny uke til deg:)

    SvarSlett
  4. Ja det er mye man kan finne om man leter. Jeg er i full gang med å skape ett retrokjøkken, så artig og så spennende.
    Ha en fin uke:-)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!