fredag 25. november 2016

Nytt vaskerom 19 - Keep calm and laundry on!

Jeg hadde veldig lyst til å ha et skilt med KEEP CALM AND LAUNDRY ON på vaskeromsveggen!
Men jeg fikk ikke helt til å lage det selv, og lette derfor etter det på nettet. 
Og hos Jaclyn Rose Design fant jeg mulighet til å design egen tekst på en ferdig oppsatt KEEP CALM AND-plakat! 
I tillegg kan man velge bakgrunnsfarge selv! Etter kort tid fikk jeg tilsendt en jpg-fil, som jeg kunne printe ut!
Jeg valgte lyseblå bakgrunn, og slik så den ut!
Jeg printet den ut på matt kartong med litt struktur,
og valgte stoffet som jeg brukte til gardinene og skittentøykurven som bakgrunn!
Bildet ble skjært til ved hjelp av en papirkutter,
før jeg limte delene sammen!
Rammen heter Söndrum og er fra IKEA.
Og jeg ble veldig fornøyd med resultatet!
Det er jo en liten påminnelse om at klesvasken aldri tar helt slutt! Men at det gjelder å beholde roen, og ikke la det hoper seg opp!
Historien om KEEP CALM AND CARRY ON-plakatene, som  ble trykket opp i England rett før 2. verdenskrig, kan du lese mer om her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!