mandag 16. januar 2017

Kreative ideer til vårens konfirmasjon!

I år er jeg mormor til en konfirmant, og jeg har derfor lett etter kreative ideer til konfirmasjonen! 
Og her har jeg samlet et fint knippe av dem:
Disse lyktene med barndomsfoto av konfirmanten, synes jeg var flotte!
Og bordkort med foto av konfirmanten sammen med den enkelte gjest, var også en veldig god idé!
For en båteinteressert konfirmant var disse båtene i rekved passende bordkort! Se Nostalgi i nr. 9.
Og servietter brette som en skjorte finner du fremgangsmåten til her!
Til en pike passer det jo veldig godt med en kjole! Se hvordan her.
Og blomster og pikekyss i høye glass, er vakkert!
Barndomsbilder av konfirmanten kan også settes i rammer eller på oppslagstavler. 
Eller man kan henge opp en vimpelrekke med bilder!
Disse morsomme innbydelseskortene kan man fint lage selv - se her!
Jeg regner med at jeg kommer over flere fine ideer etter hvert, og da skal jeg dele dem med dere!

2 kommentarer:

  1. Så mange gode og artige idéer. Det er lurt å starte tidlig. Takk for tips, selv om jeg ikke har noen konfirmasjoner i sikte, så liker jeg å se.

    SvarSlett
  2. Hei Cathrine! Godt nytt år! Jeg har ikke vært på bloggen siden før jul! Ser at du er aktiv med mange gode ideer i det nye året også :)

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!